Om at være på barsel..


Jeg sidder i skrivende stund under dynen på sofaen med computeren på skødet. Min kæreste er på arbejde og jeg blogger til lyden af vaskemaskinen, der vasker babys uldtøj, og lyden af House of Cards på mit tv. Jeg er i gang med 3. sæson og den er på ingen måde ligeså god som de forrige - efter min mening.
Jeg er på min tredje barselsdag og store dele af igår brugte jeg på at læse pakkelister til hospitalet og på at handle stort ind i Kvickly.
Jeg købte blandt andet nogle store mormor-trusser til dagene efter fødslen. Da jeg så kom hjem og pakkede dem ud, var der ikke meget mormor over mine mormortrusser - de viste sig at være ALT for små! Så en af de nærmeste dage må jeg en tur ned og bytte.
Jeg kommer med en pakkeliste til hospitalstasken en af dagene - den er i øjeblikket i kladdeform, men jeg er ved at være der. Det samme gælder ønske-listen til jordemoderen. Jeg forestiller mig at den er klar til bloggen i morgen.

Jeg kan høre at vaskemaskinen er færdig, så jeg vil smutte ned og hænge uldtøjet op. Jeg håber inderligt at det har overlevet første vask - det vil ikke være første gang at netop uldtøj afgår ved døden efter en tur i min vaskemaskine.
Rigtig god onsdag til jer derude. Jeg håber at der også bliver tid til starinlys og hyggelige snacks hos jer. Mine snacks er idag økologiske blåbær og økologiske rodfrugtchips - super godt!

I øvrigt har jeg oprettet en facebookside til bloggen - så skulle du have lyst til at  få notitser om nye indlæg kan du "synes godt om" siden. Der er link øverst til højre, under Bloglovin'-knappen.