Om netshopping og øko bodyer til baby

Jeg har ikke købt særligt meget babytøj. Faktisk har jeg kun 4 bodyer og 2 heldragter. Det skyldes mest af alt, at alle omkring mig anbefaler ikke at købe for meget tøj i de små størrelser - fordi baby jo vokser enormt hurtigt.
Det jeg har købt er tilgengæld det lækreste af det lækre - hvis du spørger mig. Bodyerne er i økologisk uld eller uld/silke - og typisk købt med god rabat på januarudsalg. Tøjet er så lækkert at jeg aer det dagligt når jeg passerer den lille fine tøjbunke på badeværelset. Jeg er udemærket klar over at når først babypigen er ankommet og har svinet det fine silketøj til, så ændrer mine tøj-præferencer sig. Ligenu nyder jeg luksusfølelsen.
Jeg har købt de fleste babyting på nettet og med så god service og hurtig levering, som jeg har oplevet ind til nu, er jeg helt tryg ved først at købe mere babytøj når babypigen er kommet til verden. Jeg forestiller mig at sidde med mac'en på skødet og babypigen i babynest'en på siden og klikke nødvendige sager hjem.. - eller måske babypigen på skødet og mac'en on the side.
Jeg har handlet babyting mange steder efterhånden - bl.a. hos Velskabt.dk, Littlecolombine.com og Dilling-underwear.dk 
(Jeg har ingen fordele ved at nævne ovenstående webshops - jeg deler alene mine gode erfaringer).
De fleste webshops gør virkelig noget ud af det og sender lidt chokolade, lakrids eller en personlig hilsen med - her er jeg virkelig let købt. Det synes jeg er super god stil! Dernæst har jeg flere gange oplevet at modtage mine varer inden for 24timer efter at jeg har lagt ordren. Altså. Det er jo for vildt!
Har du et favorit mærke ud i babytøj?