Overblik: Gratis babypakker

Der er langt mellem indlæggene herinde i øjeblikket. Jeg planlægger at skrue op for kadencen igen inden længe..
Det er over en måned siden jeg skrev om kosttilskud i form af kalk og jern. Jeg er siden da begyndt på begge dele - jo, jo man har en holdning indtil man tager en ny og alt det der. Holdningsændringen skyldes at en blodprøve hos lægen viste en blodprocent på 6,6 og den skal åbenbart helst befinde sig et sted mellem 7 og 10. Aminojern har jeg byttet ud med flydende jern i form af Kräuterblut, som jeg tager inden sengetid. Jeg er spændt på hvad næste blodprøve siger.

Nåh, men det var slet ikke jern og kalk det skulle handle om i dag. Jeg har været en tur rundt og indhente gratis babypakker og jeg tænker at der måske er nogen af jer derude, der vil synes om et lille overblik - med links!
Herunder ses hele samlingen - undtagen den fra Fakta, den hentede jeg senere.


BabySam
Måske nok den babypakke jeg havde størst forventninger til. Den skuffede fælt! Altså det er jo generelt fornemt med gratis sager, men jeg havde hørt rigtig godt om den og i forhold til de andre var den virkelig ikke særligt fed. Til BabySams forsvar er der også en gratis ble-spand med og den didn't make the picture.
Bestil den her.

Lidl

Få, men fine sager. Bodyen er neutral og i økologisk bomuld og blepakken er ikke bare en prøvepakke.
Bestil den her.

ClubMatas

Denne pakke var småkedelig, men fint med lidt læsestof. Produktprøverne kommer vi nok ikke til at bruge.
Bliv medlem og bestil her.

Føtex

Her har vi én af de bedste. Det er en af de nyeste pakker og den har været udsolgt de sidste uger. Her er både øko body, sut og en stor pakke bleer. Den er klart anbefalelsesværdig!
Bliv medlem og bestil den her.

Rema 1000
Denne var også en af de bedre. Jeg har hørt godt om Remas bleer, så det er fint med en god størrelse blepakke.
Bestil den her.

Fakta
Og så den fra Fakta: superfint udvalg! Her kan man virkelig prøve en stor del af sortimentet.
Bestil den her.

Det bedste ved babypakkerne er muligheden for at prøve de forskellige mærker af. Jeg tror det er fint til en start, indtil vi finder ud af hvilke, der fungerer bedst.
Af de pakker jeg har prøvet er Fakta, Føtex, Rema1000 og Lidl værd at aflægge et besøg.

Er der gratis babypakker jeg har glemt, så tip mig gerne i kommentarfeltet.