What to bring?


Ved du hvilken værtindegave du skal tage med til de forestående påskefrokoster? Her får du tre eksempler på hjemmelavede værtindegaver, som alternativ til den traditionelle blomst - de har selvfølgelig alle tre noget med mad at gøre. Jeg er blevet rigtig-rigtig glad for at tage hjemmelavede værtindegaver med på besøg. Disse tre gaver er nemme at lave.

Tilbage i januar havde jeg denne lille værtindegave med til en god veninde. Kassen rummede små lækkerier fra min yndlings (fysiske) helsekost -Naturkost i Odense- og hjemmelavede saltmandler. Opskriften på mandlerne finder du her.
Nogle weekender tilbage var vi til fødselsdag hos mine bedsteforældre og der fik de en omgang sprøde kerneknækbrød. Opskriften finder du her.
Jeg brygger vandkefir i øjeblikket og grynene trives og formerer sig flittigt. Sidst jeg besøgte min mor fik hun en portion vandkefirgryn, økologisk rørsukker og 2 tørrede økologiske abrikoser - havde jeg været ekstra tjekket havde jeg printet  fremgangsmåden ud også. Jeg har beskrevet min fremgangsmåde her.
Hvad tager du med når du skal på besøg?