Min uge i billeder

Der har været helt stille på både blog og Insta den sidste uges tid. Det er blandt andet fordi jeg har tilbragt et døgn i OUH's flotte hvide skjorter og i deres - ligenu savnede - elevatorseng. Jeg har fået fjernet en cyste i underlivet - den var blevet pænt stor og havde smågeneret mig i et par år efterhånden. Nu er den væk, operationen er ovre (hvilket er virkelig dejligt!) og jeg er efterladt med fire huller i maven, en håndfuld smertestillende om dagen og en holdning som en gammel kone. De to sidste bliver forhåbentlig bedre i løbet af de næste dage.

Det eneste gode ved at blive opereret er blomster, chokolade, søde tanker og omsorg fra familie og veninder.
...og så det faktum at min kæreste har skrællet og skåret grøntsager til mig og sat dem i vand i køleskabet.

Hvis det ikke er kærlighed, så ved jeg ikke hvad er (haha). Jeg har også fået et ur (og det er muligvis første gang at et DW-ur er vist på en blog, uden at det er en sponsoreret post).
sidste uge kom han hjem med 1 kilo stenbiderrogn. Altså jeg ved ikke hvad han fedter for, men jeg kan lide det!