oog vinderen er...

Jeg har trukket en tilfældig vinder af konkurrencen om et gavekort til Lowcarb Store - godt nok et par dage for sent. Helt ærligt, tiden løber fra mig i øjeblikket - med gode ting, vel og mærke: arbejde, gaveindkøb, sofa-sovning, madlavning og diverse..
Og de der gaver der ... øh bøh ... dem har jeg kun fået købt halvdelen af.
Godt at jeg har juleferie og trods en hulens masse - hyggeligt (!) - jule-tamtam frem til d. 24., egentlig har god tid til at finde de sidste gaver. 

Jeg har trukket en tilfældig vinder og denne gang blev det:

Rosa, med følgende kommentar:

Hej Anne i den omvendte verden. Jeg vil da gerne være med i konkurrencen, men har ingen decideret julefavorit, da jeg ikke holder jul... Gælder det så?;-) ... Jeg elsker dog vinterens varmende krydrede hyggespiser og kan da komme i tanke om mange yndlingsting:-) En af dem er "alt med kanel". Fx smør rørt med stevia og kanel, smager skønt på en sjælden gang lowcarbbrød, bagte æblebåde eller kokosgrød.

Tillykke! Jeg har givet din mail videre til Rikke fra Lowcarb Store.

Tak til alle jer, der har deltaget - og rigtig god weekend!