Tyk greenie m. toppings

Jeg har tidligere haft en periode hvor det eneste rigtige var at spise omelet til morgenmad. Men næsten hele sommeren har jeg spist en grøn og cremet sag til morgenmad. Jeg har en Wilfa blender, der - formentlig vækker vores naboer, men - virkelig forstår at findele ingredienserne til den fineste grønne smoothie/greenie.
Jeg er jo stortset hoppet af mejeriprodukterne, og derfor er det skønt at få noget yoghurt-agtigt, da jeg elsker-elsker-elsker den tykke, bløde konsistens - og ikke mindst diverse toppings.

Du skal bruge:
1/2 avocado
7 cm økologisk agurk (kan udelades)
1 stor håndfuld frossen øko-broccoli
1 lille håndfuld syrlige bær eller frugt (denne gang brugte jeg hjemmedyrkede vindruer)
2 cm økologisk ingefær, uden skræl
1,5 dl extra creamy kokosmælk
ca. 0,5 dl koldt vand (prøv dig frem ind til massen kan køre rundt i blenderen)
1 spsk. hampefrø-proteinpulver (kan udelades)
et knsp. salt

Fremgangsmåde:
Det hele kommes i en blender og køres helt fint og cremet:

Top greenien med dine yndlingstoppings. Herunder er det mandler, kokosflager, frysetørret hindbær, hampefrø, chiafrø og vindruer.