Fennikelsalat m. sprøde skiver af æble

For et par uger siden fik jeg lov til at teste den lækre nørregårdkasse for Aarstiderne. Det kom der en række salater ud af og nu rammer de bloggen! I tirsdags var det en tomat/banansalat og i dag er det en simpel, men lækker og frisk fennikelsalat m. æble og rødløg.
Da jeg blev færdiguddannet fik jeg en MagiMix (en stor foodprocesser-sag) af min kæreste og den er jeg simpelthen så glad for. Den snitter grøntsagerne så fint og på ingen tid! Mon jeg nogensinde kommer til at bruge mit mandolinjern igen...

Du skal bruge:
1 fennikel
1 Filippa-æble
1/2 rødløg

3 spsk. økologisk hvidvinseddike
5 spsk. olivenolie
s & p

Fremgangsmåde:
Snit fennikel, rødløg og æble fint på et mandolinjern eller i en MagiMix.
Bland dressingen og vende den i salaten og servér.

Den økologiske eddike er sponsoreret af Lowcarb Store Danmark. Min mening er dog ikke sponsoreret og eddiken er klart anbefalelsesværdig hvis du står og mangler en salat-eddike. Den smager topdejligt!