Om svensk shopping og en reminder


Dagens indlæg er (blandt andet) en lille reminder om, at du stadig kan være med i konkurrencen om en LCHF-middag i Aalborg. Du kan læse om præmien og deltage i dette indlæg.

Jeg har i den forbindelse glemt at nævne to ting i forhold til konkurrencen:
1) der har tidligere været problemer med at kommentere på bloggen. Hvis du har det problem, er du velkommen til at sende mig din kommentar på mail (denomvendteverden@hotmail.com) - så sætter jeg den ind for dig!
2) der er ikke umiddelbart en udløbsdato på gavekortet/præmien - så hvis du fx er fra Fyn eller Sjælland kan du fint gemme præmien, hvis du først har mulighed for til at besøge Aalborg om nogle måneder.

Noget helt andet.. Som du måske har læst på Instagram er jeg på specialeskriveferie i Sverige. Det indebærer blandt andet en obligatorisk shoppetur i Ica Maxi. ÅH, et dejligt sted! Det er ikke en billig fornøjelse, for jeg køber jo typisk MEGET (så jeg har et lager ind til næste besøg i det svenske).
Jeg har tidligere lavet et indlæg om, hvilke LCHF-varer man bør kigge efter i Ica Maxi. Se indlægget her. Efter shoppingturen igår har jeg opdateret listen en hel del. Fx med 90% Lindt chokolade, sukkerfri dijonsennep og pofiber!! Sidstnævnte har jeg aldrig bagt med før - det bliver lidt spændende!

Rigtig god lang fredag!!