Økologisk kød og gratis fragt



Måske så du det lækre kød som jeg flashede i fredags på Instagram. Nu kommer det også på bloggen. Jeg har indgået samarbejde med Økogårdene Skjern Enge og jeg glæder mig til at teste deres kød. I fredags modtog jeg en pakke med følgende lækre sager:
Nakkefilet, flanksteak, hakket svinekød, blandet fars, hakket oksekød, ungkvæg medister og økologisk bacon.


Jeg har i skrivende stund nakkestegen til optøning, fordi den skal tilbringe hele dagen imorgen i en 100 grader varm ovn - godt smurt ind i en barbecue-rub. Dertil serverer jeg en omgang coleslaw - øj, hvor jeg glæder mig til at sætte tænderne i den middag!
Jeg har lavet pulled pork nogle gang - se fx her - denne gang bliver det også i tørrub, men med lutter rene krydderier og med en ordentlig øko-steg. Opskriften lander på bloggen..

Økogårdene Skjern Enge forhandler i øjeblikket deres kød her hos Slagter Sørensen og bestiller du inden mandag d. 21. kl. 24.00 får du gratis fragt. Den gratis fragt har ikke noget med mig og bloggen at gøre - jeg skriver det fordi jeg selv gerne vil tippes om den slags tilbud!