Chilimayo


Tak for alle kommentarer på min giveaway indtil videre. Jeg læser dem alle - tak for tips, ros og konstruktiv kritik!!
Jeg blogger i dag fra mine svigerforældres hus og der er en opskrift på programmet. Eller faktisk.. Chilimayo kan vel næppe kaldes en opskrift.
Denne mayodressing er stort set på menuen hver uge herhjemme. Det er hurtigt lavet og ofte laver jeg det på slum - i virkeligheden er det også forskelligt hvad jeg kommer i. Nedenstående er ét eksempel på en omgang chilimayo, men det kan laves på mange måder.
Denne chilimayo blev meget gul, og ligner faktisk mere en remoulade :) fordi jeg brugte hjemmerørt mayo. Når jeg bruger Hellmann's bliver den fint hvid.

(1 lille opbevaringsglas)

Du skal bruge:
1,5 dl mayo
0,5 tsk. paprika
1 tsk. chiliflager
et drys cayenne
salt og peber

Fremgangsmåde:
Bland det hele og lad det gerne trække i køleskabet inden servering.